Realisasi Situs IWS

Kebetulan pada tanggal 4 – 8 Maret nanti saya akan ke LIPI Jakarta, dan tanggal 10 nya ke Universitas Terbuka menjadi Pemakalah dalam sebuah Seminar Nasional.

Rencananya sih, mau bawa proposal ke DPP IWS buat membiayai pendirian situs dan blog IWS ini, mudahmudahan aja direspon dengan positif…. nggak kayak waktu tahun 2003 yang lalu, dingin aja, sedingin salju…!

Atau kayak tipikal pejabat orang kampung kita….! bagus ini… bagus…bagus, programnya amat bagus,nanti kita dukung bersama-sama…!
Seminggu…dua minggu, sebulan, dua bulan bahkan udah berganti jadi lima tahun dan ganti penjabatpun yang dibilangin bagus itu dimasukin ke dalam peti….!

Seolah-olah, kita yang ngelola bakalan kaya raya dari dana yang dikumpulin dari masyarakat, dan untuk kasus seperti saya udah sangat banyak makan asam garamnya….sehingga saya sesuai juga dengan iklan Rokok Sampurna…”Yang muda ngomong dipandang sebelah mata”.

Mudah-mudahan aja tidak demikian.. teman-teman di Padang, do’ain aja semoga perjalanan dan rencana ini sukses… kalo tidak kita gotong royongin bersama-sama aja.
Buat kebaikan kok malah curiga…..!!! Atau belajar dari pengalaman yang mereka perbuat kali ya…!

4 Tanggapan

  1. Insya Allah saya doakan semoga sukses
    jangan takut segala yang baik pasti ada pertolongan dari Allah SWT

  2. Mungkin itu hanyo masalah komunikasi sajo sanak. mayoritas urang awak nan di rantau atau nan aktif di IWS adalah pedagang dan mereka masih alun mangarati ttg internet.
    maju se taruih…pakai nan gratis ko. kok lah tampak hasil nyo labiah lamak wak ngecek ka nan tuo2 tu

    BTW, kok paralu foto2 Saniangbaka dan tulisan2 ttg saniangbaka di ambo lumayan banyak. kebetulan kapatang ko sempat penelitian di nagari wak. sebagian emang lah ambo upload di saniangbaka.blogspot.com (sejarah Saniangbaka).

  3. ambo juo sangek mandukuang gagasan dusanak ko maa .Aa kiro-kiro nan bisa ka ambo bantu soalnyo ambo kurang baitu paham juo tantang internet ko nyo.

  4. Ambo sangek batarimo kasih juo sangek mandukuang bana ateh jariah payah jo usaho dusanak mambangu sarato mangambangan situs ko ma
    Karajo untuak kapantingan masyarakat ko mamang saba harus di pabanyak sarato siap bakorban ,samato-mato nan diharokkan cuma ridho ALLAH SWT sajo.Kalau indak baitu bisa-bisa indak tatampuah balai-lalang de awak beko.Kalau indak ado lai nan namuah bakarajo untuak kapantingan masyarakat ka ba-a jadinyo masyarakat awak beko.
    Sabagai laki-laki di Minang kok indak ka musajik beloknyo yo kabalai.Aratinyo awak yo tau sarato paduli jo urusan urusan urang banyak,indak cukuik mahuruih anak bini sajo .Baitu juo manuruik agamo awak.
    Kini baban mahuruih kapantingan masyarakat tu alah tibo dipundak generasi awak ma.
    Tantang respon dari pemuka-pemuka awak tu,mungkin baliau-baliau alun mangarati jo mamfaat nan ka awak dapek dari adonyo situs ko .Mangko-e baitu kato awak.
    -Kok lai mangarati baliau-baliau tu mamamfaat-an internet ataupun situs awak ko mungkin masalah awak jo muaropingai indak paralu balaruik-laruik do.
    Sabab ;
    Alah ado ;PERATURAN MENTERI DALAM NEGERI NOMOR 27 TAHUN 2006 TENTANG PENETAPAN DAN PENEGASAN BATAS DESA .Antaro lain BAB V pasal 9 ayat 3 babunyi;
    (3) Apabila upaya musyawarah sebagaimana dimaksud pada ayat (1)dan ayat (2) tidak tercapai ,penyelesaian perselisihan ditetapkan oleh Bupati/Walikota dan keputusannya bersifat final.

    Jadi masalah ko indak paralu lo balaruik-laruik lo ro.

    Umumnyo urang akan susah untuak mangarati,kalau cuma sekedar ditarangan/dibayangan sajo tanpa maadoan barang nan sabananyo.

    Untuak itu cubolah dusanak bao pemuka-pemuka awak tu mambukak jo mancaliak internet sarato situs awak ko.Paliek-an ka baliau-baliau tu bahwa jo internet ko awak bisa malaporan pajabat sarato aparat nan kurang aja ka atasannyo di pusat.Jaan lupo mancaliak-an atau manarangan, beko jo situs ko awak bisa mambangun sarato mamajuan nagari.

    Karano di situs ko beko awak bisa mamuek sagalo macam hal demi kapantingan nagari awak.Mulai dari ba-a bana duduak pamasalahan awak jo Muaropingai nan sabananyo ,baa kaduduk-an tanah tanah pusako di nagari awak ,baa aturan basupadan ,apo dan siapo sajo urang awak apo sajo kagiatan nan ado di nagari ataupun di rantau dsb.

    beko kalau baliau -baliau tu alah mangarati ,ambo yakin baliau-baliau tu nan kamanyasak-an dusanak untuak mangambangan situs ko ma.

    Jaan lupo manarangan apo-apo sajo nan di butuhan untuak mangambangan situs ko (iko paralu juo dimuek di situs awak ko ma)supayo nan ingin mambantu bisa lo ikuik ..

Tinggalkan Balasan

Isikan data di bawah atau klik salah satu ikon untuk log in:

Logo WordPress.com

You are commenting using your WordPress.com account. Logout / Ubah )

Gambar Twitter

You are commenting using your Twitter account. Logout / Ubah )

Foto Facebook

You are commenting using your Facebook account. Logout / Ubah )

Foto Google+

You are commenting using your Google+ account. Logout / Ubah )

Connecting to %s

%d blogger menyukai ini: